Zeepkist homepage

Nieuws

Klantenverwennerij? Dan moet je bij Jumbo zijn!

Geef uw lege flessen maar aan mij mevrouw. Ik ga het voor u regelen!’ Een antwoord dat me verraste na mijn vraag over de locatie van het inleverpunt. Sindsdien valt het me op. Loop ik door de Jumbo, hoor ik iemand iets vragen, bijvoorbeeld over glutenvrije pasta, zegt een medewerker dingen als: ‘Dan gaan we díe kant op meneer, ik laat het u zien.’ Dat is wel even wat anders dan iemand die met uitgestrekte arm in de verte wijst en praat over ‘het zoveelste pad links, het zoveelste schap aan uw rechterhand, bijna onderin.’ Sla ik de krant vanmorgen open, zie ik paginagroot dat Jumbo bewust hierop inzet. ‘Kun je iets niet vinden, wij lopen graag met je mee. Heb je een vraag over een product of hulp nodig bij het inpakken van je boodschappen. Wij helpen je graag.’ Topservice dus. Doet een medewerker wat je verwacht dan is het gewoon. Biedt een medewerker service waar je blij verrast van opveert boven je boodschappenkar dan is dat pure verwennerij. Daar scoor je mee! Doe uw voordeel met de Jumbo en bedenk welke mogelijkheden ú heeft om uw klanten te verwennen.

30 oktober 2015

Deel dit met anderen

contact

Ik wil graag kennismaken met Zeepkist
Sales Support
© 2019 Zeepkist Sales Support | disclaimer | colofon