Zeepkist homepage

Nieuws

Topservice bij Coolblue

Je bestelt online een wasmachine en de volgende morgen om 8.00 uur gaat de bel en staat de bezorger ermee voor de deur. Hij maakt de doos voorzichtig open op de plek waar een scheur te zien is. Hij kijkt me vervolgens aan en zegt: 'Mevrouw, ik zou er niet voor tekenen als ik u was' 'Hoe dat zo?' vraag ik.' Hij reageert laconiek: 'Beschadigd mevrouw. Waarschijnlijk gebeurt tijdens het vervoer naar ons depot.' 'Wat nu?', is mijn volgende vraag. 'Even bellen', zegt hij. Na 2 minuten heeft hij het afgerond en zegt: 'Morgenochtend om 8.00 uur sta ik hier weer met een nieuwe onbeschadigde wasmachine. Is dat akkoord?' Wat mij betreft wel. Als je in staat bent een probleem direct de wereld uit te helpen, mag je bij mij terugkomen.

14 september 2015

Deel dit met anderen

contact

Ik wil graag kennismaken met Zeepkist
Sales Support
© 2019 Zeepkist Sales Support | disclaimer | colofon