Zeepkist homepage

Nieuws

Eventmarketing Kerstfestival: dáár is over nagedacht

De Kerst komt eraan. Tijd voor Albert Heyn om het succes van de Allerhande een nieuwe boost te geven. Hoe doen ze dat? De Allerhande aanvullen met een Kerstfestival. Wil je in december niet liever rust aan je hoofd, denk ik dan, in plaats van (te)veel werk maken van je kerstdiner? Waarom zou je jezelf nog eens extra vermoeien met een eetfestival. Wie wil dat? Albert Heyn krijgt het ongetwijfeld voor elkaar, onder andere door een strategische locatiekeuze. Het Spoorwegmuseum stroomt elk jaar vol tijdens de Kerstvakantie. Als je je Kerstfestival daar weet te situeren, krijg je ongetwijfeld veel publiek! Handige insteek van AH. Vooral als je er een doordachte promotiecampagne aan koppelt die uiteraard in je eigen winkels van start gaat. Voor 10 euro krijgt u toegang tot het borrelplein, proeverijen, productdemonstraties en workshops. Tip: u hoeft er natuurlijk niet naartoe. U kunt ook met een glaasje wijn op de bank het concept op u in laten werken. Wie weet borrelt er iets in u op waardoor u het succes van dit A-merk vertaalt naar een winstgevend idee voor uw eigen onderneming.

23 oktober 2015

Deel dit met anderen

contact

Ik wil graag kennismaken met Zeepkist
Sales Support
© 2019 Zeepkist Sales Support | disclaimer | colofon